05 március 2015

A Lancia a 2015-ös Genfi Autószalonon

•A Genfi Autószalon legfényesebb csillagai között a 30. évfordulóra készült új, különleges Ypsilon-széria, amellyel a Lancia az iparág egyik leghosszabban futó modellsorozatát és legkiemelkedőbb sikertörténetét ünnepli
• Négy generáción átívelő modellek és az Európában értékesített több mint 2,7 millió autó után itt a legendás városi divatautó (Fashion City Car) egy elbűvölő, kifinomult stílusú és kategóriájában szokatlan kialakítása
• Az Ypsilon ELLE a svájci expo kifutójának egyik ragyogó modellje, egy csúcsteljesítményű jármű, amely a divat határait feszegeti az innovatív, nagyvárosi formák és trendek meghódításával
• A 30. jubileumra készült Ypsilon és az "ELLE" két különleges szériával felturbózott autó, amelyekért minden másnál jobban bolondulnak a hölgyek
•A Lancia standja egy, az Ypsilon tündérmeséjének rejtelmeit bemutató multimédiás kiállítással is kiegészül

A Lancia a Genfi Autószalont választotta a modell 30. évfordulójára készült új Ypsilon bemutatójának helyszínéül, az új, különleges szériával a márka az autóipar egyik leghosszabb sikertörténetét koronázza meg. A négy generáción átívelő fejlesztések örökségével, és az Európa-szerte eladott több mint 2,7 millió autóval, az Ypsilon ismét képes beteljesíteni a vásárlói vágyakat azzal, hogy egy különleges szériájával lovagolja meg az aktuális trendek hullámait.

Mindez a kategóriájában egyedülinek számító, sosem múló vonzerővel bíró "városi divatautó" kínálatát teszi teljessé, köszönhetően kifinomult stílusának és a hagyományoktól elrugaszkodó kialakításának. Az elegáns, tipikusan olaszos megjelenés mögött rejlik az autó valódi ereje és lényege, amely csúcskategóriás teljesítményt biztosít különösen a károsanyag-kibocsátás és az üzemanyag-fogyasztás terén a TwinAir, Multijet II, Ecochic (LPG és Metán Turbo), valamint a Start&Stop technológiáknak köszönhetően.
Az autóban a kényelem és a könnyű használhatóság olyan ellenállhatatlan "kalandokban" teljesedik ki, mint a Magic Parking rendszer, az automata klímavezérlés vagy a kormányról is vezérelhető Blue&Me rendszer.

Négy kreatív termékgeneráció, és a 2,7 millió boldog vásárló bizonyítja az Ypsilon érdemeit, amely az utakon eltöltött 30 esztendő alatt bontakozott ki, és amely a Lancia-stílust ikonná emelte. A hosszú siker titka a női ízlés iránti mély kötődésben rejlik. Végső soron, a hölgyek, sokkal inkább mint a férfiak, úgy tekintek autójukra, mint az önkifejezés egy módjára, akárcsak a ruháknál, amelyeket szépségük, divatos stílusuk miatt, illetve azért választanak, hogy bármilyen helyzetben magabiztosabbnak érezhessék magukat. E vonzerőből fakad a Lancia ikonikus státusza, a különleges elegancia és siker szimbóluma, amelynek eredményeként az olasz hölgyek sokkal inkább ezt az autót választják, mint bármely másikat a szegmensben, hiszen a Lancia nem tűr megalkuvást a - márka vásárlóinak harmadát adó -férfiakra gyakorolt vonzerő terén sem.

Genfben a látogatók megcsodálhatják a 30 éves jubileumi széria két modelljét is: egyikük az exkluzív és különlegesen egyedi, azúrkék fényezésbe burkolt, bézsszínű Castiglio Fabric belsővel díszített modell, míg a másik egy kéttónusú rózsaszín-fekete (GLAM Powder Pink és VULCANO BLACK) jármű, mely utóbbi szín az autó hátsó ajtaján köszön vissza - épp úgy, ahogy a legelső, 1985-ös Y10-es modellben -, a fekete (Castiglio Fabric Black) belsővel harmonizálva.

Az egyik modellt 85 lóerős 0.9 TwinAir benzinmotorral szerelték, míg testvére egy kettős üzemanyag-rendszerű, 80 lóerős 0.9 Turbo TwinAir metán üzemű motorral érkezik. Mindkét modell a megszokott funkciók bőséges kínálatát nyújtja, beleértve az automata klímavezérlést, az elektromos ablakemelőket, az elektronikus menetstabilizátort (ESC), a rádióval kiegészülő CD- és Mp3-lejátszót, valamint a Blue&Me kormányról is vezérelhető rendszert, ködfényszórót, bőrbevonatú kormányt és sebességváltó-szoknyát, elektronikus hátsó ablak vezérlést, és a 15-hüvelykes gyémánthatású, ragyogó fekete könnyűfém kerekeket.

Ugyancsak rivaldafénybe áll Genfben a korszerű Ypsilon „ELLE" széria, az Elle magazinnal megújított partnerség keretében néhány hónapja elindított exkluzív sorozat, a neves divatlap már önmagában is megfelelő referenciát jelent az első kézből származó információkra, valamint a divat, a stílus és az életmód trendekre kíváncsi hölgyeknek. A genfi standon a fényűzően kifinomult Ypsilon "ELLE" káprázatos, háromrétegű fehér fényezéssel (GLACÉ White) és csillogó, 16-hüvelykes gyémánthatású könnyűfém felnivel lesz látható, amelyet az oszlopokon az Elle "Houndstooth" és a csiszolt króm ajtókilincsek, ködlámpa keretek, hűtőrácsok, valamint az "Ypsilon" és "Elle" logók tesznek teljessé.

 

 

utolsó videók

összetett keresés

Keresés...

Feladó
Címzett
Keresés

Kép


Download