28 február 2013

A Lancia a 2013. évi Genfi Autószalonon

 A Lancia genfi standját áthatja a sárm és elegancia, utalva arra az új autóipari generációra, amely két nagyszerű ipari kultúra legjavát - a Chrysler gazdag stílusát, stresszmentes élményeit és funkcionalitását, illetve a Lanciákat mindig is megkülönböztető eleganciát, innovációs kedvet és az autóépítés iránt érzett szenvedélyt - ötvözi.

 Pontosan a Lancia és a Chrylser közötti kapcsolatban rejlő „kettős szellemiség" koncepciója köré épült fel a Lancia standja, amelyen kifejező formák és stílusnyelvek elevenednek meg. A látogatókat stimuláló stand a nemzetközi autópiac egyik legsokszínűbb modellválasztékát vonultatja fel: a B-szegmensbeli Ypsilontól (városi kisautó) a középkategóriás Deltán át a zászlóshajó Themáig, a praktikus nagy buszlimuzintól (Voyager) a csábító szépségű, középkategóriás kabrióig (Flavia).

 Termékújdonságai mellett a Lancia a márka új reklámkampányát, valamint a 'Lancia Everywhere' alkalmazás új, iPadre fejlesztett változatát is megismerhetik a stand látogatói. A mobil ügyféltámogatási alkalmazás, amelyet a mai napig több mint húszezren töltötték le okostelefonjukra, mostantól táblagépen is igénybe vehető; megújult kezelőfelülete a márka stílusához méltóan látványos és divatos.

 

utolsó videók

összetett keresés

Keresés...

Feladó
Címzett
Keresés

Kép


Download

Kapcsolódó képek


Csatolt file